I miss them… I miss their cuteness, charming, ‘chickyness’, their naughtiness, etc… huhuu, miss my siblings! I am sorry guys cannot make it this kaamatan day. But I promise I will be back this end of year…will take a loooooong holiday.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
A decision to make... is it for better or worse?
Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...
-
I love cooking... :D Bukan sebab sy ni perempuan dan harus pandai masak, atau sebab mau kawin so kena belajar masak, tapi sy suka memasak si...
-
monday morning...and today 1 December 2008..o my God....it is the end of the year already....i'm so happy when thinking that i will work...
-
today, perjalanan sy ke ofis ada berbeza skit....since kazen sy datang meeting di Putrajaya..so sy hantar dia dulu lah....meeting dia di Par...

3 comments:
sethn sekali jerk??? vien sethn 3,4 kali! hehehe...
blik lah renny seari dua pun, tiket murah je skrg...
family 1st beb! :)
tahun ni je kot setahun sekali...hopefully tahun depan dah boleh berkali-kali!
ohoo...si reni buat komitmen lain dis kaamatan....tu yang nda balik sabah tu...ekekkee..nda pa..
jauh perjalanan, luas pemandangan
:D
Post a Comment