i'm hoping for a quick holiday and yet yang datang tanpa diundang batuk-batuk dan selsema yang tak berhingus pula...tapi hidung tetap tersumbat! aduhai....
Apakah ini gara-gara sy full blast nyanyi ahad kemarin? masih sihat lagi sampailah caroling ahad malam tu di rumah si linda. Tiba2 isnin datang kasi surprise..huhuhu tak best betul. Aku mau sihat ni balik kampung ni... ni mau cari lagi masa jumpa doktor... walaupun sebenarnya ada masa di p klinik putrajaya tu, tapi sy malas betul....arrghhhhh....
tapi apapun sy bersyukur sebab tidak sampai demam yang terbaring..at least masih boleh berjalan..cuma nda selesa driving batuk2 ni...
friends, doakan sy ah...tq.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
A decision to make... is it for better or worse?
Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...
-
I love cooking... :D Bukan sebab sy ni perempuan dan harus pandai masak, atau sebab mau kawin so kena belajar masak, tapi sy suka memasak si...
-
Oooo sekarang anda sedang melihat orang lain lebih sukses sedangkan anda lebih rendah. Ya, sekarang di mata anda si dia lebih berhasil seme...
-
monday morning...and today 1 December 2008..o my God....it is the end of the year already....i'm so happy when thinking that i will work...
No comments:
Post a Comment