Tuesday, March 9, 2010

It's my day!

It's 9 March....one year older...one year wiser...

Hari ini, genaplah umur sy ke -27...(tidak sangka mau hampir sudah kepala 3... :D). Sy macam tidak percaya actually, sy sudah masuk 27 tahun. Macam sy masih rasa 25 tahun..hehehehe... But then, itulah faktanya. Sy bersyukur sebab Tuhan menambahkan satu tahun lagi usia saya untuk terus dapat bernafas dan melayani-Nya dalam hidup ini.

Apa yang sy harapkan pada hari ulang tahun kelahiran sy? kalau tahun lepas, birthday sy disambut di Port Dickson dan sy berdoa Tuhan tunjuk jalan, ke mana sy harus pergi dalam dunia kerjaya sy. Dan sy bersyukur, sy mendapat jawapan doa utk hal itu. Tahun ni, sy sedang berdoa untuk sesuatu. Sy berdoa supaya Tuhan mempertemukan sy dengan orang yang tepat untuk saya dan sy berdoa agar Bapa buka jalan buat sy berpindah kerja ke negeri kelahiran sy. Tapi di atas segalanya, biarlah hanya kehendak Bapa yang terjadi.

Kepada teman2 yang telah wish birthday sama sy, thank you banyak2 ya. Yang sudah belanja sy makan dan tengok wayang (bien + kiera), thank u so much... yang kasi hadiah...pun thank u very much. Sy menghargai ingatan kalian, dan sy sangat terharu. Thanks a lot buat doa-doa kalian untuk sy.

~sy sebenarnya mau makan cheese cake, ada siapa2 mau belanja sy cheese cake? :D~

1 comment:

PriNceSs AdOnAi said...

happy birthday kazen! seharian aku meeting...baru dapat wish ko :D

*berkat melimpah pasti dia sediakan untukmu...*

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...