.....
hari ini last sy bekerja...
my blog dengan rasminya akan ditutup hari ini (but don't worry, there will be a few scheduled entries will coming up soon).
saya akan bercuti mulai esok..dan akan terbang ke Land Below the wind esok pagi.
Terima kasih to all my friends tuk sepanjang tahun 2010 ini. Saya juga minta maaf untuk sebarang kesilapan saya. Maafkan kata2 saya yang tidk memberkati. Mahupun perbuatan saya. Harap jangan di simpan di dalam hati dan jangan di bawa ke tahun 2011. :)
Till then, May God Bless us all.
xoxo.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
A decision to make... is it for better or worse?
Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...
-
I love cooking... :D Bukan sebab sy ni perempuan dan harus pandai masak, atau sebab mau kawin so kena belajar masak, tapi sy suka memasak si...
-
Oooo sekarang anda sedang melihat orang lain lebih sukses sedangkan anda lebih rendah. Ya, sekarang di mata anda si dia lebih berhasil seme...
-
monday morning...and today 1 December 2008..o my God....it is the end of the year already....i'm so happy when thinking that i will work...
1 comment:
Merry Christmas!!
and
Happy Holiday
and
selamat bertunang :D
GBU
Post a Comment