Friday, December 17, 2010

yuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

.....

hari ini last sy bekerja...

my blog dengan rasminya akan ditutup hari ini (but don't worry, there will be a few scheduled entries will coming up soon).

saya akan bercuti mulai esok..dan akan terbang ke Land Below the wind esok pagi.

Terima kasih to all my friends tuk sepanjang tahun 2010 ini. Saya juga minta maaf untuk sebarang kesilapan saya. Maafkan kata2 saya yang tidk memberkati. Mahupun perbuatan saya. Harap jangan di simpan di dalam hati dan jangan di bawa ke tahun 2011. :)

Till then, May God Bless us all.

xoxo.

1 comment:

vivien_capri said...

Merry Christmas!!

and

Happy Holiday

and

selamat bertunang :D

GBU

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...