Friday, April 1, 2011

walaupun sudah berlalu, saya post juga

It's already April, but I only managed to publish it today..:) Every year, i won't miss to write a story about my birthday at my blog. But this year, 'keadaan memaksa'..aise..:p Last month was a very busy month for me. I've taken 12 days on leave starting at 8 March. 8 Mac start cuti but still the day was a busy day for me too. 8 mac saya dan MM secara undang2 Malaysia sah sebagai suami isteri. Sekalipun, kalau ikut agama Kristian, pernikahan itu belum sah sebab ya belum sah di mata TUhan, tetapi saya tetap nervous. Hahahaha. Entry pasal 8 mac kalau ada masa nanti saya share... anyway, after our ROM, kami balik ke sabah malam itu juga sebab esoknya perlu testing baju kawin. So malam itu kami tinggal di rumah adiknya.. lucu juga sb kawan2 ada sudah yg wish congrats utk kami. :) Tepat 12am, my dear MM memberikan surprise birthday utk saya. Dan dialah orang pertama wish 'happy birthday' utk saya. Tq so much dear. Paling terkejut juga, dapat birthday present Blackberry. Cerita BB ni, hari tu masa c bien dapat gift BB dari husband dia saya saja2 lah cakap dengan MM, kan best kalau saya dapat BB juga dari husband. Tapi masa tu dia cakap begini dengan saya 'saya tidak mampu kalau BB'. Tapi jujurnya, saya bukannya memaksa mesti ada hadiah BB, it just my random wish. Pada saya ingatan itu sudah memadai. Tapi siapa tau, bila saya dapat hadiah BB tu saya macam 'biar betul'. Terus rasa bersalah dengan MM. Saya tidak mau MM ingat saya mcm memaksa dia. But his reply to me sangat sweet.. MM bilang 'sayang, saya memang sentiasa mahu memberi yang terbaik untuk kau. Lagi2 kalau kau tidak minta, lagi saya akan kasih'...sama2 kita awwwwwwwwwwww. *grin*. Tq dear again...I am so blessed to have you as my soulmate.

1 comment:

Connie Carlisle Lee said...

Sweet :) May God bless you both..HEHEHE..

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...