Saya jeles dengan status di FB bilang begini 'hari ni saya balik kampung'.
Bestnya...budak2 sekolah pun cuti sudah. Apa lagi musim keramaian Kamaatan di Sabah.
I miss my hometown. I really want to go home.
I miss my mother..my father...my adik-beradik yang entah apa2 perangai...
I miss my anak2 buah yang macam2 style...I miss them manja2 dengan saya...
I miss makanan rumah..sinamu plsssss....
I just miss all the things at my hometown!
why am i here writing this when I supposed to go to the Airasia website rite?
Huhuhuhu....looks like...bukan sekarang saya dapat balik kg.
Maybe juga sya ni terlampau homesick sebab husband pun jauh nun di T'ganu. I am all alone. With my condition...masak pun alah dengan bau...memang sangat2 lah rindu masakan mama yg simple.
I miss my hometown...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
A decision to make... is it for better or worse?
Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...
-
I love cooking... :D Bukan sebab sy ni perempuan dan harus pandai masak, atau sebab mau kawin so kena belajar masak, tapi sy suka memasak si...
-
Oooo sekarang anda sedang melihat orang lain lebih sukses sedangkan anda lebih rendah. Ya, sekarang di mata anda si dia lebih berhasil seme...
-
monday morning...and today 1 December 2008..o my God....it is the end of the year already....i'm so happy when thinking that i will work...
No comments:
Post a Comment