oklah tu..sudahlah tu pasal isu racist ni...saya pun penat...lagipun masih ada ramai lagi yg open minded di Malaysia ini..yang masih boleh menerima perbezaan itu...
Hari ini 7 Julai..birthday kakak sya yg sulung. Happy birthday kak...
Love u so much kakak....
Bila kita semua sudah hidup masing2 ni..saya rasa semakin hari semakin kita adik beradik rasa dekat antara satu sama lain. Saya lebih rasa rindu kamu semua...rindu bercerita dengan kamu semua...rindu cerita2 pasal baju, pasal kerja...pasal lain2..hehehe
Semoga apa yang diimpikan akan dikabulkan Tuhan...God bless your family kak.
Muaaah.
xoxo
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
A decision to make... is it for better or worse?
Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...
-
I love cooking... :D Bukan sebab sy ni perempuan dan harus pandai masak, atau sebab mau kawin so kena belajar masak, tapi sy suka memasak si...
-
Oooo sekarang anda sedang melihat orang lain lebih sukses sedangkan anda lebih rendah. Ya, sekarang di mata anda si dia lebih berhasil seme...
-
monday morning...and today 1 December 2008..o my God....it is the end of the year already....i'm so happy when thinking that i will work...
No comments:
Post a Comment