Sampai bila ada mentaliti macam ni?
Kalau masih ada kaki tangan tubuh badan yang sihat..bekerjalah....
Jangan mengharap bantuan saja...
unless you really cannot do anything..you really need help...
Lepas tu...be FAIR lah...
musim ni bangsa ni dapat bantuan...
takkan musim2 lain bangsa lain dipinggirkan...
Perlu ka bangsa lain terpaksa bersuara dulu baru di ambil kira...
Sendiri MAU INGAT lah juga...
Ada banyak perkara dalam negara ni, yang pada saya ada MASALAH!
Tunggu dan lihat saja nanti....
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
A decision to make... is it for better or worse?
Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...
-
I love cooking... :D Bukan sebab sy ni perempuan dan harus pandai masak, atau sebab mau kawin so kena belajar masak, tapi sy suka memasak si...
-
Oooo sekarang anda sedang melihat orang lain lebih sukses sedangkan anda lebih rendah. Ya, sekarang di mata anda si dia lebih berhasil seme...
-
monday morning...and today 1 December 2008..o my God....it is the end of the year already....i'm so happy when thinking that i will work...
No comments:
Post a Comment