Tuesday, November 11, 2008

my friend...Aideline




11 November 2008,,,, today my special entry goes to my dear friend Aideline....
ehm...hari ni dia balik sabah sudah...setelah 3 tahun lamanya menuntut ilmu di UPM...tapi 3 tahun itu macam tidak rasa pula...tadi pagi kami sempat 'last' hugged and salam dia before sy pergi kerja...tidak tau bila dia kan balik serdang...sebab tidak tau macam mana rencana Tuhan... tapi pastilah yang terbaik yang Tuhan akan beri....by the way...deline...thanks for the great friendship that we've shared together...i thank God for sending me a friend like you...yang membuatkan kita lebih rapat adalah ketika kita ikut SPK di kajang...it's been a blessful moment for me....di situ kita mulai rapat sebagai komit...dimana disitulah segala keterbukaan dan keterbukaan kita share....tiada lagi yang tersembunyi...bahkan rapat kita melebihi rapat saya dengan keluarga sendiri....saat saya menulis ini...hati saya mau menangis...seandainya satu hari nanti ko bisa melihat 'curhat' saya ini....i just want u to know...betapa saya bersyukur ditemukan sahabat seperti kau....saya masih ingat saat saya benar-benar mengalami kekecewaan ...di situlah kau beri saya sokongan dan motivasi....saat saya mau marah di situ kata-kata mu menenangkan saya....saya benar2 transparent bersama kau...sehinggakan kalau saya fikir balik..malu pula, hehehe....semalam sebelum kau balik...kita sempat komit lagi....saya sangat harap kau akan balik serdang..terasa perjuangan kita di serdang belum selesai..masih banyak hal yang kita sama-sama kerjakan...CYC....percayalah Tuhan punya rencana besar buat mu sebagai pemimpin...dan saya harap walau di mana pun Tuhan letakkan kau..sy berdoa persahabatan kita akan kekal berterusan....aideline, ko cantik...jangan pernah rasa minder....ko bisa jadi pemimpin yang luarbiasa...kerna saya lihat masih banyak potensi dalam diri kau untuk ke arah itu....doa saya buat kamu...supaya di mana kau berada kau akan menjadi dampak buat keluarga, bangsa dan orang-orang di sekitar mu. Jadilah garam dan terang dunia...wanita bijak yang memberkati ramai orang...dan saya juga berdoa Tuhan akan mempertemukan kamu dengan pria sejati yang tepat buat mu...pasti ada...indah pada waktunya....tenang saja..hehhehe...lurve u my friend,... God bless u and He is with you....Amen...




No comments:

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...