Tuesday, November 25, 2008

new

huhu..gaji masuk hari ni...so saya sedaya upaya mengatur kewangan pada bulan ni...supaya boleh dibawa ke pada bulan hadapan...anyway...sy teringat impian saya ...saya mau beli handphone baru...bagi menggantikan hp sy yang hilang....so i did checked a few hp's yang sy rasa berkenan di hati...and here it goes...

ok let check the 1st one;

yang ini model s 500i...sy suka sebab slide hp...color pun cantik..memang ngam pada warna kegemaran sy..cuma...hp ni bukan cybershot...dan bukan 2mp...alahai....sayang oooo..harga dia i dunno, tiada pula dikasi catat....

ok yang ini model c702...yang antara lain telah menarik perhatian saya...perisian dia pun ngam dengan apa yang sy mau....cumanya....harga dia...sy agak2 mahal juga ni hp.....

yang terakhir ini..model T700..tapi sayangnya..bukan cybershot...


ehmm....entahlah susah betul...teringat pula hp lama dulu...kalau ikutkan hati sy hentam ja beli yang mahal..dulu mau macam tu la..tapi sekarang ni...macam kena betul2 adjust..beli ikut kemampuan...since sy suka bergambar, memang standard hp yang sy mau itu at least cybershot dan 2MP...lain-lain tu kira bonuslah...tengoklah dulu macam mana....sy akan survey sabtu ni.....


1 comment:

thesweetlittlecat said...

mau aku kasi tolong bagi idea2 menarik? yg penting sonyE kan? hehehehe

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...