Saturday, November 28, 2009

Nervous kah?

Hari ini sy akan ke Melaka untuk majlis kawin sahabat satu kerja sy Norsakira ... yang paling 'nervousnya' sy akan jadi pengapit kepada my dear friends kiera... tidak tidak pernah sy jadi pengapit seumur hidup sy... bukan apa, sy tidak tau bah jadi pengapit tu macam mana. Dulu kakak sulung sy kawin, adik sy jadi pengapit. Kakak sy kata kalau sy jadi pengapit dia, nanti 'tercover' pula pengantin..muahahaha...(sy dan kakak sy punya ketinggian yang hampir sama, itu sebab kali..hihihi)...so my adik lah yg jadi pengapit. Sy tengok adik sy jadi tukang betul2kan kain pengantin yg kakak sy pakai...tapi sekejap saja lah...waktu di gereja saja... lepas tu..kenduri di rumah..pengantin sendiri2 hehehehe. Tidak tau kenapa sy setuju jadi pengapit untuk kiera...sudahlah tidak ada pengalaman...sy risau bukan sy yg tolong kiera..sy pula susahkan dia..hehehe...apapun, sy rasa cukuplah sy jadi pengapit untuk kiera kali ni. Lagipun umur sudah tidak sesuai jadi pengapit nanti... LoL.
Nanti next entry baru letak gambar ya...

anyway, to my friends Kiera selamat pengantin baru. Tidak sangka kau kawin sudah. Semoga bahagia sehingga maut memisahkan. :)

Tidak lama lepas ni turn si vien...hehehehe.

P/s-entry ini ditulis semasa tunggu kereta diservis di HICOM Shah Alam. :p

2 comments:

airin said...

ren, bila turn ko??
btw, mcm mana ngan majlis kiera?

rennylesa said...

turn sy? hehehehe

i nak tanya u juga.. u bila pula? u lagi dah ada calon...:p

anyway, story about kiera's wedding nanti sy share ye..sekarang tunggu semua gambar diedit dulu..hehehe

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...