Monday, December 7, 2009

Shopping Time!

I really love December. Not only it is Christmas season but it also shopping time for me..yeay!

Memang betul lah wanita tidak boleh dipisahkan dengan shopping. Se'alim' macam mana pun..hehehe (am I talking to myself..huhuhu perasan!;p)... tetap tidak tahan bila tengok SALE yang sangatlah boleh mencairkan diri..hihiihhi

Alkisahnya, last saturday kami serumah p berfoya-foya di Times Square. At first mau naik KTM saja, since kurang arif berjalan di KL ni..tapi seorang housemate tu cakap, 'macam mana lah kalau banyak barang, susah mau angkat tu nanti'...sy macam...'o ok, pergi Jusco Balakong ko pun bukannya kau beli juga'...hehehehehe, jangan marah ging. Then sy decide sy drive saja ke sana membawa mereka sekalian. Dan dengan berpandukan petunjuk arah dari si bro, berjaya juga kami sampai di TS.

Pada mulanya niat di hati mau beli sehelai saja khusus digunakan untuk Krismas di Serdang ahad tu. Alih-alih menjadi 3 helai. Itu yang rasa macam 'ayaaa'. Main tahan-tahan jak hati. Niichi juga menjadi pilihan hati sy. Ada bbp helai yang sy nampak tapi sy angkat 1 dulu...(ches, ada hati mau p semula tu!). Yg 2 lagi tu, wahhhh murah punya pasal. Less than RM50 oke! Takpa, since tahun ini sangatlah jarang membeli baju baru, so manfaatkan lah bulan terakhir ini. hehehe.

Next shopping time will be on the 18th. Masa tu shopping tuk family and myself lah juga. Woooa, ada satu beg di Jusco Balakong yg sangat menawan, but then tahan hati dulu..nanti sy kembali semula.:D. Nanti mau ke Sungei wang, Midvalley. Tidak lupa jalan TAR, beli kain tuk office wear!..wuiih bestnya...bien shopping time kita ah 18hb ni..jangan lupa!

Tiada gambar, lupa ambil..lain kali saja ya!

1 comment:

vivien_capri said...

opis wear nda paya p TAR, beli offis wear smart casual punya stail..heheh..

18th! here i come!
mau beli baju! i'm sooo in the mood cuti2 suda ni :D

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...