Monday, January 4, 2010

Part 1 - holiday

As I promised.. i will shared what happened during my very 'short holiday'...(masih homesick ni). Sy start dengan malam 24...aka Christmas Eve. Sangat unik tahun 2009, sebab kali ini kami membuat persiapan di rumah nenek saya di Kumbatang (aise, macam kamuorang tahu kan). Seperti biasa, keadaan kelam kabut pasti akan terjadi. Mana semua orang berebut-rebut mandi, berebut tengok satu-satunya cermin panjang, mencari sikat rambut, anak-anak buah yang juga sibuk minta kena makeup by their aunties dan macam-macam kejadian...hehehe lucu pula! Kebaktian di church start jam 7pm, kami terlewat 15 min. Ni kalau ESC ni, abis semua kena denda...^^. Anyway, sedikit piccas dari kami yang suka kena kamera... (sorry susunan gambar tidak betul, layan sajalah ya!)


us during sudah habis kebaktian

orang lain sibuk berfellowship, kamiorang sibuk snap sana sini

only the 3 of us, kak ngah ikut lakinya


cuma sayangnya, tahun ini tiada gambar lengkap sekeluarga. Abang sy yang sudah kawin, berkrismas dengan isterinya, kakak kedua sy p ikut lakinya.
So mana-mana yang sempat, kami ambil je gambar.

Ok, to be continue... (sambung kerja dulu sy)
Be Blessed.


x0x0



No comments:

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...