Wednesday, January 6, 2010

Part 3 - holiday

Still in my holiday mood..*wink* anyway, the story continues... the pictures tells itself how much i felt so happy and content to have my family around me. 2 weeks of holiday, never at once i felt bored. Setiap hari, i woke up my parents sudah bangun seawal jam 5.30am, my hp alarm bunyi seawal jam 6.30am...walaupun masih berding dong ding dong di atas katil, tapi lepas itu bangun saja terus ada kerja. Enjoy lah, sebab sy cuci kain dengan adik saya, lepas itu masak tengah hari dengan adik saya, makan bersama-sama anak-anak buah saya then di sebelah petang berjalan-jalan di sekeliling rumah. One thing yang membuatkan saya tidak sempat merasa bosan, itu kerna i never felt lonely. Anak-anak buah sy tu asyik melingkar ja dengan saya. hehehehe.. terutamanya anak buah saya yang gendut(dia yang suka cakap dirinya macam itu).. ada-ada saja aksi dia yang mencuit hati....


ini semasa kami beramai-ramai melihat cerita 'Titanic' di TV2. Kesyiokkan semua kami sampai nda perasaan ada orang snap^^


kali ni banyak gambar melompat... :D


ni lah si gendut saya... sayang banget sama kamu loh kochan

me and my sista, *see keropok yang saya pegang, itu fav sy semasa kecil2 sampai sekarang*



inilah bakal rumah kami yang akan kami duduki tahun ini...tempat kami suka melepak :p

harap bersabar ye kengkawan, entry saya masih banyak tentang cuti...

till then, stay cute^^

xoxo





No comments:

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...