Wednesday, April 28, 2010

Hari ini

Akan ada banyak situasi yang akan saya tempuhi ...

Akan ada banyak emosi dan perasaan yang terjadi pada saya ...

Akan ada banyak perkara yang mungkin mendatang yang sy tidak tahu...

Akan ada banyak ketidakpastian-ketidakpastian yang mungkin berlaku...

Tetapi,

Semuanya bergantung kepada respon dan pilihan yang akan sy buat!

Oleh itu,

Sy memilih untuk tetap happy pagi ini walaupun akan ada banyak perkara perlu dihadapi... :D

Saya memilih untuk tetap memberikan respon yang benar sekalipun mungkin bukan salah saya...

Saya memilih untuk tetap berfikiran positif sekalipun sy tidak pasti apa yang berlaku...

Saya memilih untuk berusaha dan beri yang terbaik sekalipun sukar untuk dilakukan...

Saya memilih menghargai masa yang ada sebab sy tidak tahu bila waktu yang jahat....

And it's all about RESPONSE and CHOICE to be make...

Be Blessed everyone...Jesus just given us another day to cherish it with all our heart..

xoxo

3 comments:

thesweetlittlecat said...

apa ni apa ni? apa akan terjadi kpd hari ini???

didi said...

anda sangat chomel

hahaha
tiba2 teringat time unggul
time kita jadi roomates dengan hawa
aku rasa akulah yg paling negatif

korang berdua sgt ceria dan macam kanak2 ribena

hehe
:)

rennylesa said...

didi..

nasib kau ingat lagi kan yang kita pernah 1 rummate...hihii..tapi best..senang mengenali mu dan hawa..o yeah, ayat!

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...