Wednesday, August 18, 2010

o yeah...itu dia...

Segala sesuatu indah pada waktunya...

And now, it's time for me untuk mengembangkan lagi potensi yang ada pada diri saya... =D

Tahun hadapan ada project besar sy...dan ada juga harga yg besar yang perlu sy bayar...apapun itu, sy sangat antusias demi perkara ini....apa lagi tadi sembang2 dengan bien..pasal kerjaya kami dlm PTD dan impian kami masing-masing....sempat juga mengira gaji yang bakal kami lalui sepanjang perkhidmatan..hehehe *a big grin* for that!

So demi tahun depan kenalah saving dari sekarang. Projek ni jauh lebih besar dari projek melancong ke Tanah Besar dengan kak Long dan dodot. Hopefully tidak bertindihlah. Banyak benda kena savings sekarang ni. Apa lagi birthday SC bulan 12 ni, plus bulan 12 adalah bulan keraian..bulan memberi. Lagilah...

Hopefully ura-ura kenaikan pangkat hujung tahun ini adalah benar...bolehlah ada tambahan sikit..=D.

lalalala...happynya sy bila memikirkan sy semakin menghampiri dengan tanah perjanjian saya... teringat FT, setialah dalam hal-hal yang kecil, maka DIA juga akan mempercayai kita dengan hal-hal yang besar. sy kasi AMEN tu.
(^_^).

NK: mulai kena cut cost sudah sekarang, kurangkan apa yg perlu dikurangkan...dan lebihkan apa yg perlu dilebihkan maksudnya doa...hihihihi

6 comments:

thesweetlittlecat said...

wow, big plan huh??? good to u my friend.. aku masih merangkak2 dlm dunia ptd ni, jauh sungguh kau berlari meninggalkan aku.. sgt tidak setanding aku ngan kau... all d best in wuteva u r searching for ok..

p.s. kalo confirm pun ptd44 aku msih di thp 41 yg msh byk kena blaja... huhuhuhu.. still d same shakira who went to IKHWAS on dec 18th, 2006.. :)

vivien_capri said...

yang fenting kita blajar sambil berjalan..lama2 ble la berlari :D

n syok tingu tu gaji haha..bila fikir2 macam x cukup pla..ahhaha

;p

apapun, good luck gals!
:D

rennylesa said...

kiera-tidaknye jauh.. projek aku ni bukan melibatkan duit kerajaan..hehehe..aku saja je nak lebarkan skill ke bidang yg lain.. siapa tau skill aku ni boleh guna dlm kerjaya PTD..tu maksud aku tu..kita sama2 tetap belajar..41 to 44 tanggungjawab yg besar menanti so buat persiapan mental dulu..hihihii...

rennylesa said...

bien- ya yg penting kita sama2 berjalan palan2 kita berlari kan..hehehe

siok kan tengok tu gaji...tp makin besar gaji makin banyak lah kemahuan tu nanti...loan rumah lagi...kereta upgrade..mcm2 kan..belum cakap hal2 rumah dan tangga :p

thesweetlittlecat said...

weh, baru naik 44 nk upgrade kereta ker??? inilah ptd muda zaman skrg.. :)

rennylesa said...

kiera..keta upgrade tu bila masuk 48 lah kot...itu perancangan as we go along this service..hehehe..

takdenya beli keta baru..WSC masih mampu membawa sy ke mana-mana..hihii

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...