Friday, December 31, 2010

Bye-bye 2010

This will be my last entry of the year...

2010...

I will always remember this year...so many unexpected things happened.

But through all that, I believed God Mercies and HIS Love is always there for me.

2010, I begin with full of ethusiasm to be the woman that God wanted me to be. I have so many dreams...so many hopes...

For the 1st time of my life, I went outside from Malaysia. I went for a vacation at my own. I have seen the outside world. For the 1st time, I have a cop at my passport. I'm sure there will be a lot to come.. hehehe

This year, i went through the rough days in my ministry. I've never expected that i will have to face it.

This year, I have to make a very important decision.

......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

But thank God, His grace is sufficient for me.

Bapa, terima kasih untuk kasih setia Mu sepanjang tahun 2010 ini. Sy tahu ada waktunya saya menyenangkan hati-Mu dan banyak waktu yang saya melukakan hati Mu Bapa. Ada waktunya, saya merasakan sy tidak layak untuk mendapat kasih karunia Mu, ada waktunya sy ingin berputus asa, ada waktunya sy ingin mundur. Tapi Engkau mengenal aku ya Bapa. Engkau yang menmbentuk aku sejak aku dalam kandungan ibu aku lagi. Engkau sudah mengetahui hari2 ku ya Bapa. Engkau tau sejauh mana kemampuan, dan Engkau tahu di mana kelemahan ku. Tapi begitu besar kasih Mu kepada ku sehingga aku merasakan tidak sedetik mana pun Engkau meninggalkan aku. Buktinya, aku masih hidup hingga ke hari ini, ini semua kerna kasih karunia Mu ya Bapa. Engkaulah sauh pengharapan saya ya Bapa. Sy tau Engkau tidak pernah meninggalkan aku.

Terima kasih Bapa. Saya percaya tahun 2011, pasti menjanjikan sebuah kehidupan yang baru untuk saya lalui. Tapi saya percaya dengan Iman, Engkau lah yang akan menuntun hidup ku.

Terima kasih Bapa.

I love you Jesus.

HAPPY NEW YEAR EVERYONE.

No comments:

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...