Wednesday, March 30, 2011

Akhirnya tamatlah sudah...

tajuk entry macam kurang sopan kan..hehehe..but no offense to my SUB who will be going to retire very soon and together with her PA. Seorang bulan April ni seorang lagi bulan Mei.

Kedua-dua Puan yang diraikan.


Ucapan dari bakal (katanya lah) pengganti SUB kami. *wink*


Panorama yang mengasyikkan mata..silau beb!

Finally the 3 of us...thank God saya masih ada sahabat spt mereka di KSI selepas ketiadaan bien and joaane.


Ok...untuk bos saya yang mana merupakan bos pertama saya sejak saya masuk servis ini...terima kasih banyak...


banyak masa2 sukar juga saya lalui dengan bos saya ini..tapi seperti ucapan beliau..'kalau apa2 kesalahan dan kerterlanjuran kata saya mohon maaf'...maka saya juga beritahu..saya sudah lama maafkan apa2 yang pernah berlaku di antara kita..(aise!)


Harapan saya untuk puan, selamat menikmati hidup tanpa bebanan kerja negara....selamat enjoy masa tua bersama dengan family...semoga panjang umur dan dimurahkan sentiasa rezeki.

untuk PA puan yang juga yg akan bersara, kak Teh..tq so much kak teh utk ucapan singkat kak teh..hampir saya menitikkan air mata..sb terharu...terharu sebab sebagaimana kak teh bersyukur dengan kehadiran kami d KSI yang mana masing2 ada perangai masing2, saya juga mau bersyukur sb mengenali kak teh...saya juga minta maaf sama kak teh pada waktu2 saya berkasar dgn kak teh..tidak puas hati dgn cara kerja kak teh (kadang2)...saya minta maaf. Apapun kak teh adalah terbaik! Harapan saya untuk kak teh..selamat bersara dan panjang umur dan dimurahkan rezeki senantiasa.


Tuhan memberkati...

3 comments:

Deepa said...

After the event, I bumped into Kak Teh and she told me how blessed KSI is to have officers dengan semangat kerjasama tinggi. So she had to say it out during the farewell. She also said if it wasnt for us (staff KSI), SUB could have not coped. True also. There might be some disagreements and minor disputes among us, but overall we are united and work together to get our job completed. That is the beauty of KSI. I hope KSI remains united, though we PTDs may not remain in this department forever.

rennylesa said...

She also said if it wasnt for us (staff KSI), SUB could have not coped.

I quote ur statement!

I absolutely agree with u. and kak teh. I know SUB pun sedar itu juga thats why cara dia hargai staff dia, sometimes dia masak dan buat jamuan...actually ada juga side yg buat saya terharu dgn SUB.
:)

thesweetlittlecat said...

adoishh.. nk nangis I ingatkn CWA n Kak Teh yg nak bersara tu.. huhuhuhuhu

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...