Monday, July 23, 2012

Too many mistake


Saya sudah tidak tahan..saya perlu luah di sini...huhuhu
Hari ni memang bukan hari yang begitu memberangsangkan buat saya....
Sebab utamanya ada 1 surat ke central agency [yang mana sy draf dan sy bertanggungjawab sediakan dan pastikan semua Lampiran adalah OK] didapati banyak kesilapan sy buat di situ dan paling menakutkan sya apabila syarat utama adalah tidak melepasi pekeliling...walhal dalam minit ceraian ke Keessu telah pun dinyatakan sebaliknya...
arrrrrrrrgggh
siapa cakap buat kerja ikut pekelililng senang..siapa kata kerja rutin wont do mistake....siapa kata buat kerja ikut pekeliling lebih mudah tak banyak havoc???
Yang buat sy kecewa tu sebab...asal surat or minit ceraian adalah bukan sy yang draf (sebab sy bercuti)....jadi setelah mendapat kelulusan keesu dan surat kepada agensi pembekal telah diedarkan barulah my boss refer sy balik dan sy masa tu saya mengiyakan saja...dengan maklum pemahaman ex KPSU saya masa tu adalah sama....setelah bos baru masuk dan baru persoalan yg sama mengenai takrifan pekeliling tu dibangkitkan barulah timbul balik persoalan....
yng membuatkan sy lagi kecewa...my big boss asked me to semak again...masa tu sy semak tapi sy x semak gred hakiki dia...and YES because of that....TIMBUL masalah ini...
YES saya letih...
kadang2 sy perlu semak beberapa kali pekeliling to make sure benda yg sy hantar lengkap...kadang2 bila tengok kebiasaan dan amalan sebelumnya...ada yg tidak ikut pekeliling..tapi lepas....
so saya jadi keliru lagi di situ...
Macam mana lah ni, sy memang tidak cermat...apa lagi bila kerja banyak dan perlu disegerakan semua...memang banyak kesilapan sy buat...
huhu..risau saja....mengenangkan nasib sy di MOSSStey ni...
Apakah mimpi ku semalam jadi kenyataan??? Tuhan saja yang tahu...
sigh!
x

1 comment:

thesweetlittlecat said...

R u ok babe? Anything pls inform me ok... im always here.. Dont worry, i also done the same mistakes, even i was blamed for all of d mistakes.. so take it as a learning process and kau akan lali lama2 nanti..

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...