Wednesday, March 27, 2013

Gloomy Wednesday

Hati saya terluka...

Bukan sebab saya tidak mahu mengampuni

Saya boleh saja mengampuni 

Bahkan sudah pun mengampuni

Tapi seperti mana kaca..

Pa bila di hempas,

ianya akan berkecai

kalau pun dipulihkan...kesan gamnya masih kelihatan...

demikian juga hati saya...

Perkara lain boleh saya terima

Tapi bila libatkan soal keluarga...

itu mengguris hati saya...

Sebab

kerana ibu bapa sayalah

saya ada di bumi ini..

kerana ada kakak, abang dan adik

saya tahu bergaul dan berkomunikasi

kerana ada saudara mara..

saya tau apa itu maksud saling tolong menolong,

jadi apabila melibatkan hal keluarga...

Saya pasti tidak berdiam diri

Sebab saya tau

pada akhirnya

keluarga lah yang ada dan tinggal buat saya...

1 comment:

thesweetlittlecat said...

cik renny, glommy ke gloomy? :)

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...