Wednesday, March 13, 2013

The day when i am officially 30th years old...

Upsss..it is not today...it was on the 9th march...4 days ago....

You know this is the most simpler birthday i ever have....for once in my lifetime, saya tidak mengharap extravaganza for my birthday... Maksud sy itu, saya tidak ambil hati kalau my close friends forget to wish me... My siblings lupa nak wish...apa lagi mengharap celebration or hadiah mewah dr suami sy....

The point is that, sy cuma mahu brsyukur dgn penuh kerendahan hati bahwa sy cukup umur 30 tahun..officially bye2 to 20an.... Sy fikir menjangkau umur 30 thn suda cukup kuat utk menyatakan yg i am adult. Hehehe

Since my husband was out of the town that day..ada church camp from friday till sunday...so sy hanya dgn joshua.... Pun begitu, i still reward myself with very delicious cake homemade by chef suhana azlin.

Saya penggemar cheese..so memang saya suka Red velvet cake yg dibuatnya. Wah..next time sy order lagi ya lin..tapi kali ni sy makan terus tak mao simpan dlm fridge dulu..hihihi...

So here i am....i thanked God for everything He has done for me.


Loves...


Yours truly.

P/s, thank you airin for the gift..suka sangat...

No comments:

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...