Tuesday, March 5, 2013

Tuesday bla bla bla

Zaman sy masih single....sy pandai hujung minggu jak merantau pg rumah vien di Putrajaya di Presint 11 masa tu. Biasalah masa single ni..rajin lah mau kasi kurus2 badan....rajinlah untuk kesihatan....jadi rajin juga bangun pagi just mau jogging... (sekarang bangun pagi sebab ada tanggungjawab..hehehe)



Gambar saya di atas tu di ambil masa tahun 2010.

So bila suda kawin ni...betul2 saya rasa masa yang ada kalau boleh mahu tidur..kalau boleh...mau baca buku...but mostly saya just mau rest...tapi most of the time, kalau anak sy tidur...biasanya...masa tu lah saya berkemas...itu ini..siapkan itu ini....sb bila anak bangun...mau kena perhatikan dia ....teman dia main...

So bila ada masa church buat sukan main badminton mcm tu...happy lah sebab boleh kasi regang2 badan...tapi masalah juga kadang2 sebab husband pun main, sy pun mau main...tiada orang mau jaga anak..so we have to take turn....kadang2 sy cuma dapat main 1 round saja game..but it is fine to me as long as ada juga lah pergerakan...

Sekarang ni saya ada rasa sakit belakang...sakit pinggang kekadang...mungkin sebab banyak duduk buat kerja...lepas tu sy masih menyusukan anak sebelah kiri saja lagi tu...memang cabaran juga....

ehm....semakin random post saya ni...motip: hanya sekadar mau upload gambar ini saja....hahahaha

(i will sharing something very very serious...but soon...stay tuned)

No comments:

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...