Thursday, January 7, 2010

Part 4 - holiday

More pictures!!! ^^.

Setiap tahun apabila menjelang penghujung tahun, adalah menjadi kebiasaan kami sekeluarga untuk mandi manda di Laut. Tahun 08, kami di Pulau Kelambu, tahun 09, kami kembali memilih Pantai Tercantik di Malaysia (hihihih menurut saya lah).. The Tip of Borneo Simpang Mengayau. Syukurlah, cuaca hari itu dari pagi towards ke petang cerah sekali.. God is really good to our family. last time ke Pulau Kelambu, saya tidak mau mandi laut, gara-gara rambut baru di rebonding... :p. Tapi kali ni, kulit badan terasa mau mandi laut... Trip kali ni juga menyaksikan ada seorang bakal ahli keluarga baru datang melawat kami... ya calon PH adik saya. Macam biasalah, kena soal siasat oleh family + family sebelah bapa saya. Tidak cukup begitu, dengan saya-saya disoal siasat. Apa kena mengena kan? Adaaaaa... soalan paling saya malas mau jawab.. 'bah moi, adik kau sudah..kau bila? patut kau duluan bah ni'... huhuuuhu.. maka daku menjawab dengan muka selamba..'ada bah tu..tapi masih di awang-awangan lagi. Tuhan nampak saya belum ready lagi.. so DIA KIV dulu untuk saya'. uuuuuhuhuhu.. tidak puas hati auntie dengan uncle saya.. tanya lagi.. apa lagi uncle saya yang Pendeta. Tapi untuk mengelakkan kena soal siasat terus saya pun melarikan diri...hehehehe..... Susah bah ging, saya tiada jawapan. Boleh ka saya jawab..' bah tanya Bapa di Surga, bila DIA mau kirim PH sama saya.'. heheheheh. Ok enough said, jum enjoy the pictures..exclusive hanya di BLOG ini.. *wink*

Pic 1-upon the arrival... my mum dengan my gendut.. :D


Pic 2:-my lepasan SPM lil bro dengan Jelita...macam ulat beluncas ja anak buah sy melekat ;D


Pic 3;- kakak kedua saya...streaching her arms... i am free



Pic 4:- adik ku serta auntie-auntie saya (sebelah bapa)


Pic 5:- my mum with adik2 iparnya dengan Jelita chan


Pic 6:- Ni dia bakal ahli baru



Pic 7:- cousins saya ..besar sudah mereka ni...


Pic 8:- I like this picture... tu auntie saya...

Pic 9:-siapa pandai bergaya...heheehe





Pic 10:-I like this picture.... ni aksi cousins saya.. cubaan membina menara babel :D



Pic 11:- gambar ni saya suka, macam cover album...kwang kwang


Pic 12;- keindahan Simpang Mengayau terserlah di waktu senja...

Trip ini adalah pada 29 Disember 2009... dan selepas ke pantai kami menyinggah lagi ke Pasar Malam Kudat....huaaaa what a blissful trip.. (^_~)


xoxo

No comments:

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...