Wednesday, June 23, 2010

Wow..it's good to follow the rules...feel so blessed and more readiness to step to the next level...

I am at phase 3.*wink* [apa ke bende ni?...sampai waktunya sy ceritakan]

Again, God made everything beautiful in its own time.

Thank You Lord, as I woke up today, I felt so energetic, so fresh, so happy and very well prepare to start my day today!

Tepat sekali FT, 'Yesaya 40:31' ~ tetapi orang-orang yang menanti-nantikan Tuhan mendapat kekuatan baru; mereka seumpama rajawali yang naik terbang dengan kekuatan sayapnya;mereka berlari dan tidak menjadi lesu, mereka berjalan dan tidak menjadi lelah.

Spt renungan sy pagi ini, kita harus tolak segala fikiran-fikiran yang tidak benar, emosi yang bukan dari Tuhan, cthnya; sy tidak boleh lakukan ini, sy risau kalau,...dan sebagainya yakni segala bentuk fikiran yang akhirnya membawa kita menjadi risau, takut, khuatir dan ragu2. Sebab itu nyata bukan dari Tuhan. Sebab di dalam Kristus kita dapat melakukan segala perkara, di dalam Kristus, damai sejahtera Tuhan yang melampaui akal kita itulah yang akan memelihara kita. God already store the best for us in the future. But 1st, we need to align with God's word. We need to agree with God and say it out loud so that whenever bad thoughts come, we don't dwell on it instead we reflect on what Jesus said to us.

I feel so blessed today. I know, I have peace, hope, and victory in Jesus Christ.

Be blessed everyone.

p/s- more story about kuching trip next...

No comments:

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...