Thursday, June 17, 2010

zassssssssss

As quick as I can...

Mungkin sy belum share, selepas sy balik saja dari bercuti selama 5 hari, sy masuk office dengan 1 kejutan - sy ada bos baru. New KPSU! Cerita nya agak panjang tentang kenapa sy ada bos baru ni dan sy tiada niat mau share di sini, just to share, sy ada bos baru dan lelaki.

Ok, so kejutan nya tu, sy kena berusaha utk cuba sesuaikan diri dengan bos baru saya, cara kerja dia, cara pemikiran dia. So far oklah...sy masih boleh catch up dengan cara dia. CUMA, tetiba sy rasa banyak benda betul sy mau handle dalam masa yg singkat! Tiba2, isu burung walit hot semula, laporan perbelanjaan by negeri [ok!], banyak benda mau follow up, banyak benda mau kena refresh, dan yg terakhir paper insurans as always!

Tetiba sy rasa seorang diri lakukan semua ini.

But then, as I read YOUR BEST LIFE NOW by Joel osteen, renungan saya sehari-hari, sy mau ubah cara sy berfikir setiap hari. Hari ini Tuhan yang ciptakan utk saya. Dan sy memilih untk happy dan sy tau kemenangan ada di tangan saya. God is with me and I'll never walk alone.

Ok, sy punya sedikit waktu saja share sini, terlalu banyak duedate yg perlu dikejar. Nanti saja ya..

till then, be blessed everyone.

GB.

No comments:

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...