Wednesday, August 11, 2010

Syndrome NS


Sy kena jangkitan 'Nicholas Sparks syndrome'. Hehehe. Tiadalah, sy tersuka sudah kepada tulisan buku dari NS ni. So last saturday kali tu, waktu p jalan2 di The curve, sy terbeli 5 buah buku tulisan NS. Hari tu sudah tengok movie, 'The Last Song', sy memang mau beli buku dia. So, wktu p 'The Curve', sgt terkejut sb ada jualan buku murah. Just imagine semua buku yg sy beli ni harga dia cuma RM18/per book. Kalau di MPH, buku macam ni RM32. So not bad kan! Tidak tahan, sy beli 5. Hehehe, semuanya NS.


Dua buku ni sy sudah habis baca. Dan untuk The last song, cerita dalam buku lebih best. Ya movie pun ok juga tp tidak begitu detail kan. Dear John..wow! Sedih cerita dia. Kesian betul!


So ada 3 lagi menanti sy. Sekarang tengah usahakan baca The Notebook. Tp mungkin tundakan dulu yg lain. Since sy ada buku2 lain lagi yang perlu di baca. Banyak sangatlah pula! Sy masih mencari buku tulisan Karen Kingsbury. tapi yang ini, tiada di MPH, juga tiada di kedai buku di Msia. Buku ni cuma ada di kapal Doulos. Masih wujud kah kapal ni? Bila lah kapal ni menyinggah semula di Malaysia? huhuhuh.

:)

2 comments:

vivien_capri said...

Doulos yang kapal lama tu stop belayar suda..nda tau la kalau ada yang kapal baru dia ganti lama pny :D

rennylesa said...

itulah..mengharap ebay..selalu tidak dapat beat...ayaaa

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...