Wednesday, August 11, 2010

Down Memory Lane

Everyone have their own memories..right? So am I. Last sunday, mungkin tiada kerja kali sampai sy p bongkar balik kotak comel sy yang berisi penuh dengan perkara2 yang menjadi memori dalam hidup sy.

Kotak ini maksud sy. Cantik kan! Kotak ini hadiah dari seseorang kawan sbg tanda perpisahan masa tu. Ya, sb sy sudah abis belajar UPM kan, jadi ingat akan balik selama-lamanya lah d Sabah. Since kotak ini sangat comel, sy simpan dan sy isi hal-hal yang juga bererti dalam hidup sy. Bukan niat menyimpan cerita lama, TIDAK. Cuma, waktu sy tua ni boleh tengok semula. Hahaha.

So apalah sangat benda berharga tu kan. Hehehe. Tiada apa2 sangatlah juga. Cuma sy simpan ini.

Ini adalah kad-kad birthday yang dihadiahkan tuk saya. Dari kiri itu kad waktu b'day sy ke 24thn, dan seterusnya ikut susunan from left to right. Kenapa start 24? sebab semua kad sebelum 24 thn sudah dibawa balik ke sabah. Yang ini sy simpan, bila sy dihantar semula ke semenanjung. Perjalanan sy di bumi malaya ini belum selesai rupanya. =D


A part from b'day card, sy simpan juga kad2 lain macam Christmas Card, Friendship Card..dan valentine card. Hehehe...old story mah!


Mungkin sy masih old fashioned punya orang, tp sy masih menghargai budaya memberi kad sebenarnya. Sebab kad boleh simpan lama dan boleh baca di waktu2 santai. [macam sy ni]. Tapi sekarang ni, semua cepat! Pamer saja di FB, Blog atau thru email. Bagus juga, tp kalau mau ingat kembali susah sikit lah kan.

:)

No comments:

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...