Tuesday, October 5, 2010

Happy OCTOBER...



Hi Hi..

Baru kedengaran suara dari Eden Of My Heart o kan... =D.

Sowie...

Anyway, last entry saya adalah bulan Sept. This is my very 1st entry for October...yeay!! Since entry baru utk bulan yang baru, jadi sy punya pembukaan adalah gambar di atas.. hehehe. Cantik kan bunga tu...memang favorite sy..the colour I mean.. :p.

Sy rasa saya sudah jadi peminat bunga. Dulu, kalau orang kasi bunga rasa macam tidak tau mau buat apa dengan bunga. Tapi sejak ada saja yang 'menghadiahkan' bunga ni, lama-lama boleh 'jatuh cinta' dengan bunga..hahahaha. Apa lagi tema kawin sy nanti adalah Musim bunga...uppsss..did i say my wedding theme? ...sila abaikan itu ye... *wink*

Utk bbp ketika [most probably], sy akan mulai on off dari menulis blog sy kali. Sy harap sy akan menulis lah..tapi sy kena berbalik semula tujuan sy menulis dlm blog ni. Sy sekarang mau buat review sama ada itu movie, atau buku. Tapi sudah lama, tidak terbuat2. So itu yang betul2 sy mau buat sekarang. So, ada bbp buku mau dihabiskan, baik sy habiskan dulu lah buku2 tu sebelum berkarat. Cerita2 lain...itu akan sy kongsikan selepas suatu waktu yang sesuai ya. SOON.

Till then, bagus2 ah kamuorang...

God Bless.

2 comments:

Mike said...

Wah.. jadi Minah Bunga sudah kawan sa ni... wahhhh mau kawin sudah... time spring season kahh??... bestnya... dengar ko engage on winter sonata... hehehe... apapun PLAN WELL lah geng... Good preparation give good presentation... GBU.

rennylesa said...

Dengar saja kan...

;p

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...