Thursday, February 17, 2011

You are my Strength



I listened to this song for so many times, and I never get bored to listen to it many many times. (menunjukkan saya selalu dengar lagu ni)

So I already posted my invitation card at FB.

Tidak sangka selama saya hidup, ramai betul pribadi2 yang saya jumpa dalam hidup saya. Kawan semasa sekolah rendah 1990-1995, kawan semasa sekolah menengah di Kuantan, then kawan2 YS dari Batch 1996-2000, kawan2 matrik 2001, kawan2 UPM 2002-2006,kawan2 church, church area Lembah Klang SIB Kajang, SIB Lakecity, SIB WP, SIB Shah Alam, kawan2 sepanjang saya pelayanan SIB Kuantan, SIB Johor, merentasi kawan2 di Ranau, KK...terus kepada kawan2 di Batam, kawan2 dari PCS..dan termasuk lah kawan2 seperjuangan PTD, 1 Kementerian, ....cousins etc etc

Tidak termasuk kawan kepada kawan...yg saya add di FB..yang pada akhirnya menjadikan kawan lebih 1+++ orang. Hari ini, saya terpaksa buat pemantauan kepada senarai kawan saya di FB dan hampir 1/3 saya delete. Bukan sombong tapi, bila saya teliti ada kawan yg sy add tu..saya tidak kenal. Saya add pada mulanya sebab dia ada link kepada kawan2 yg sy kenal. Tapi kali ni, saya tidak buat begitu sudahlah. Saya delete mana kawan yg saya kira 'bau-bau bacang'.

(waktu taip N3 ni lagu ni saya dengar)

So mana2 friend yg saya tag or tidak tertag, saya jemput ke tempat saya di Kudat, (since saya yg jemput so haruslah ke tempat perempuan kan..hehehe). Saya sangat berbesar hati kalau kawan2 semua dapat hadir ke majlis kami. Terutamanya acara di Gereja lah.

Doa kalian amatlah sya hargai. TQ. God Bless.

p/s- to airin I dah tag u, jangan sedih2 lagi ya. :D

No comments:

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...