Wednesday, April 20, 2011

Belum waktunya...

This few days...banyak hal yang saya rasa excited...

Tapi...after time pass by...I realized that...mungkin belum waktunya lagi...

Bbp hari yang lepas, saya miss my period utk seminggu lamanya...dan itu buat saya dan MM antara excited dan nervous...sama ada kami bakal jadi new young parents...

Pernah buat pregnancy test sebelum tu tapi line kedua sangatlah samar2...seolah2 beri harapan 50-50 dengan kami. Jadi we decide utk tunggu seminggu lagi...

well jauh di sudut hati saya, saya mengharapkan ianya akan jelas..tapi God knows the best timing for us. And I believe HE knows everything about our future.

Anyway...sya kibar bendera merah start semalam. Dan memang ada rasa sedikit kecewa tapi kata firman Tuhan 'Bersukacitalah dalam pengharapan, sabarlah dalam kesesakan, dan bertekunlah dalam doa! - Roma 12:12 '.

Saya menyerahkan waktunya itu kepada Tuhan. As I believe God made everything beautiful on its time.

Stay Blessed.

2 comments:

princess said...

DIA bg kamurang honeymoon dulu ba tu :D

rennylesa said...

ya..semua ada reason DIA kan...

mau honeymoon lah ni..hehehe

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...