Monday, May 30, 2011

Listen



Ni versi Salma (sori kabur..biasalah copyrightTV3 kan)



ni versi charice



ni versi asal -beyonce

Kira-kira korang suka versi siapa?

Masing-masing ada keunikan pada vokal sendiri. Cuma bagi saya salma, mungkin perlu lebih banyak belajar dari segi sebutan english dia dan of course masalah low notes dia. Apapun, salma berjaya buat bulu roma saya meremang nyanyi lagu ni. Sudah lama tidak ada goosebumps macam tu sejak Jaclyn Victor di MI dulu.

Apapun, saya suka Charice lebih lagi. Kalau dia nyanyi, saya sendiri dapat rasa kekuatan dan kesungguhan jiwa dia menyanyi. All out gitu! kawalan suara dia sangat bagus lah! 2 thumbs up utk charice.

Beyonce...of course penyanyi asal perlu diberi pujian kan. Saya bukan peminat beyonce sangat tapi saya suka vokal dia juga. Ada seni gitu.

Anyway..i am so happy salma win the competition in Mentor musim 5. Finally Erra belajar dari kesilapan dia di semi finals. Patut jangan dipersiakan suara salma yang vokal yg mantap ni. Kasi dia kow kow punya lagu. hehehehe


p/s-sokonglah industri tempatan..(hahaha apa kes tiba2 ni kan)

No comments:

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...