Friday, June 8, 2012

Post Merapu

Blog saya semakin hari semakin kurang efektif...

Maafkan saya di atas ke'tiada' masa-an berblog dan sedikit ke'malas'-an mau update blog...and most of the time...saya cuma dapat buka blog d office so chances untuk taip plus upload gambar adalah sangat terhad...

Apapun...saya enjoy baca blog orang yang masih tetap maintain update..setidak2nya walau jauh di mata masih dekat di hati... I'm talking about those my friend yang jauh2....like Vien..Jac...setidak2nya terhibur rasa di hati...

As always banyak benda mau share tapi bila suda ada chance mau taip saya rasa macam blur...macam lah sekarang...

Saya tidak mau juga selalu bercerita pasal anak saya...kena mix juga cerita2 lain kan....pasal office pun boring sudah saya cerita sebab pada hakikatnya tetap sama..busy all the time....

Jadi, apalah saya mau cerita..

hehehe Just mau update blog sebenarnya..mau ada post juga masuk untuk bulan Jun...^^.

Oklah gotta go...

till then...

No comments:

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...