Tuesday, June 12, 2012

akhirnya

Baru saya perasan, template blog saya telah berjaya saya ubah..saya rasa lebih senang mau tengok..kemas..biarpun simple lah...

Ok...news story...semalam bermula lah alkisah joshua dihantar ke Nursery Universal di Taman Lestari Perdana. Walaupun saya sebenarnya agak takut untuk menghantar anak saya ke mana2 nursery..tapi setelah dalam tempoh 3 bulan ni, asyik ada problem jak dengan previous penjaga joshua..bukan problem dari salah laku ka apa..cuma the penjaga ada komitmen lain so saya terpaksa kena cari alternatif lain lah...

Apapun sy bersyukur juga lah, sebab joshua cepat adapt..mungkin sebab usia dia memasuki 5 bulan sudah kan..

Oklah...sy sambung cerita nanti saja..jam 2..sambung kerja dulu..

No comments:

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...