Thursday, August 16, 2012

Buah HATI-KU


Tidak sangka...esok anak sy ni masuk 7 bulan sudah... maksudnya 7 bulan juga sy suda menjalankan kehidupan seorang ibu...

Setiap kali tengok JRM ni tidur, sy mesti ingat macam dia berpusing dalam perut saya..macam mana dia menendang...macam mana setiap hari saya bercakap dengan dia....dan hari pertama saya nampak muka dia...woaaa....tidak sangka...anak aku besar sudah...

setiap hari selepas balik kerja, saya akan peluk dia kuat2...bisik di telinga dia 'mummy sayang rapha'. SETIAP HARI. 

Dan sekarang my lil boy ni semakin aktif...

letak di playmats..dia akan..meniarapdari hujung ke hujung...

saya sedang tapis bubur dia boleh maju sampai tempat saya...

kalau tidak dilihat, suda berada di bawah meja makan....

kalau tidak dihalang bantal..tinggal kepala ja nampak sebab badan suda masuk bawah katil...

o rapha...mummy will miss the moments when u still learning how to roll...and those early times when u still very fragile....

:)

always be there for u...

p/s- gambar ini diambil semalam selepas bagi dia bubur dan tukarkan baju....:)

3 comments:

vivien_capri said...

kiut nya..

more post on him plzz hehee

rennylesa said...

ok...

nanti sy upload lagi...

Unknown said...

Hi Renny,

just read your comment kat my blog. thanks for visiting! maybe you can email me for more info on the business - hanishaizi@gmail.com

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...