Tuesday, October 23, 2012

BERSERABUT

I'm a bit berserabut at this moment. Last night, my father sms me and told me that my mum has been admitted to Emergency Ward. Sakit kepala yang sangat teruk. Pity my mum... I pray that she will recover very soon...a bit regret because I couldnt visit her...TIKET MAHAL!! time-time cuti macam ni...tiket semua Rm2++....

In the meantime, I also not really feeling well. I got slightly headache plus cough! Joshua pun sama...mungkin musim demam kot sekarang ni...

Ofis pula...semangat kerja itu mulai menurun...mungkin sebab saya mengalami kerja2 rutin...paperwork yang berterusan...sigh! Trasa mau cuti hujung tahun dah...kalau masa-masa begini dapat berehat sambil mandi manda di laut alangkah bestnya...sambil ajar c rapha berenang...how nice it would be kan...

Oklah...gotta continue my work...sementara semangat ku yang tersisa belum hilang....

Good day everyone

No comments:

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...