Wednesday, July 31, 2013

It's been 5 years... Happy anniversary to The eden of my heart..

Woaaa... today is the day...

Tidak sangka sudah 5 tahun saya menjadi blogger tempatan (aceceeh)...
Biarpun tidak terkenal, tapi setidak-tidaknya menulis adalah antara passion saya....




Inilah entry pertama saya....

Azam saya menjadi blogger (selepas hari ini)...aise...mesti ada juga... antaranya..

(i) akan berusaha update sekurang-kurangnya sy cuba capai 10 entry per month.. (dengan kekangan masa dan idea, sy sedar entry sy semakin berkurang...sy cuba perbaiki ya)

(ii) isi blog ini akan lebih dipelbagaikan.... tapi yang penting saya usahakan setiap entry saya biarlah berkualiti.. I mean tidak boleh lah selalu entry berbentuk luahan perasaan...saja kan..orang pun bosan mau baca...

(iii) by having said that, saya akan cuba kembalikan menghidupkan (ok bahasa out!) sisi travel walaupun setakat dalam negeri..hahaha...tapi betul bah..sekarang ni betul2 jarang bercuti...tapi kalau ada peluang family outing pun saya akan cuba sharekan ya...

(iv) apa yang penting objektif utama penubuhan blog ini (wah ayat bukan main!) adalah untuk memberkati orang lain aka my readers through my writing and thoughts! Sebab apapun pandangan yang saya lontarkan akan saya kaitkan dengan kepercayaan saya / iman saya sebagai seorang Kristian. 

(v) terakhir, saya juga akan cuba berkongsi semula review saya bab buku dan sikit2 lah pasal movie..(huaaa ya ampun movie ni sejak ada anak sangatlah sangat jarang tengok)....

I think itu saja...wish me luck ya....

Btw....I love blogging.. xoxo

No comments:

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...