Friday, October 18, 2013

Dari dalam hatiku

Bapa,

Engkau tahu isi hati ku

Engkau tahu pemikiran ku

Engkau tahu keadaan hati ku

Sekalipun kesakitan yang ku terima dari mereka

begitu dalam untuk ku telan

begitu sakit untuk ku ingat

Tapi

aku tahu Engkau tidak pernah meninggalkan ku

Dan ketika aku membuat keputusan ini

Bapa

aku tidak tahu sama ada ianya baik atau sebaliknya

Tapi aku tahu sebagaimana Engkau memberi ruang untuk anak-anak MU membuat pilihan

Dan inilah pilihan ku

Tolong aku Bapa

Kalau suatu waktu nanti aku terjatuh dengan keputusan ku

Tolong aku

supaya ketika aku melalui masa-masa sukar kerana keputusan ku

Engkau tetap bersama ku

Sabar mengajar ku

Terima kasih Bapa


No comments:

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...