Wednesday, July 6, 2011

1st entry for July..hope many more to come..:)

happy July everyone...hehehe I know I'm late... :)

So half of the year had passed...most of us will looked to our own achievement...what have u achieved and what still in KIV...

For me, for instance...i got married and have my own family....ya achievement from single to a married woman..:).. and I am going to be a mother soon...itu cerita next year lah kan...and thank God, dalam career development...naiklah satu anak tangga...

semuanya berlaku dalam 6 bulan pertama ini...i am a blessed person..thank you God.

so apa yang masih pending...

honeymoon belum tercapai..even mau pg yg dekat2 dlm malaysia pun belum tercapai...so am really looking forward for that..tengoklah after sy betul2 sudah recover dengan alahan saya.

rumah sendiri belum ada...masih dlm proses savings. Tp saya percaya God will give us the right house soon..tp sekarang kami ada part yg perlu kami lakukan....

apa lagi ah? entahlah..mungkin tahun ni tidak banyak yg saya sasarkan kali...

anyway...doa dan harapan saya 6 bulan ke depan ini, adalah supaya saya, MM dan my baby berada dlm keadaan yg sihat...MM akan mencapai impiannya...family saya dan In laws semuanya dlm keadaan sihat. :)

Be blessed everyone...

No comments:

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...