Thursday, September 8, 2011

Mode: BoRinG

Sudah 8 hari kita memasuki bulan september. Sedar tidak sedar, hujung tahun semakin mendekat, tahun yang baru juga semakin menghampiri.




Selepas cuti hari raya yang tidaklah panjang sangat, (tp bagi orang2 yang bekerja rasanya seminggu off days sudah agak panjang) ofis agak boring. Mungkin semua masih mood bercuti jadi gear kerja tu lambat skit panas. Atau mungkin juga, seksyen saya tiada isu sangat untuk dikerja keraskan jadi adalah boring skit di minggu pertama bekerja ni.




Anyway...saya mau upload gambar masa bercuti tapi tidak tau kenapa PC saya ni susah mau baca kamera canon saya. Itu yg sedikit sebanyak meng'malaskan saya mengupdate blog saya yg semakin boring juga ni. Entah kenapa saya cuma ubah template saja, tapi berubah sudah kedudukan column yang di bawah. Anybody knows how to fix this? Mcm ni pun buat saya bengang sama blog saya. Rasa mau tutup jak blog ni dan buka yg baru. Tapi sayanglah pula gambar2 dan cerita2 baru kan....




Oklah simpan dululah cerita-cerita lain...saya mau tunggu juga gambar saya tu..:)




Till then..happy THURSDAY!




No comments:

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...