Monday, July 22, 2013

Mungkin belum waktunya...

Walaupun saya mengharap disenaraikan dalam list Kementerian ke JPA untuk latihan COTI-JPA, tapi rupanya peluang itu masih belum terbuka untuk saya.

Saya P A S R A H dengan keputusan tersebut.

Mungkin saya perlu mencuba lain kali lagi... mungkin bukan sekarang...

Tidak apalah, saya hormati keputusan Panel Pengurusan di MOSTI...

Harap sy akan berpeluang belajar suatu masa nanti...

I know the opportunity is there...

But..

Maybe..

Not

This

Time...



3 comments:

thesweetlittlecat said...

wow babe! even we are the senior 44 in mosti pun u xdisenaraikan???? so siapa yg dpt! its unfair! should give u a chance! jahatnya panel!

rennylesa said...

i know beb..

the secretariat kan psm juga.. nantilah kita jumpa aku cerita kat ko k...

mmg takde rezeki aku lah kot

vivien_capri said...

hayo..yo....

jelesnya orang tu..

oy aren..post d sabah tu sudah ada kana isi

A decision to make... is it for better or worse?

Sekarang tengah hot itu Korean drama "While you were sleeping'.. lakonan Lee Jong Suk (LJS) dan Bae Suzy (BS). Sedikit penceritaan ...